我是垃圾博客?

Hello,

Your blog at: http://imyingzii.blogspot.com/ has been identified as a potential spam blog. To correct this, please request a review by filling out the form at http://www.blogger.com/unlock-blog.g?lockedBlogID=8444408926406290096

Your blog will be deleted in 20 days if it isn't reviewed, and your readers will see a warning page during this time. After we receive your request, we'll review your blog and unlock it within two business days. Once we have reviewed and determined your blog is not spam, the blog will be unlocked and the message in your Blogger dashboard will no longer be displayed. If this blog doesn't belong to you, you don't have to do anything, and any other blogs you may have won't be affected.

We find spam by using an automated classifier. Automatic spam detection is inherently fuzzy, and occasionally a blog like yours is flagged incorrectly. We sincerely apologize for this error. By using this kind of system, however, we can dedicate more storage, bandwidth, and engineering resources to bloggers like you instead of to spammers. For more information, please see Blogger Help: http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=42577

Thank you for your understanding and for your help with our spam-fighting efforts.

Sincerely,

The Blogger Team


-------------------------------------------------

Blogger 說我可能是垃圾博客,可能因违反 Blogger 服务条款而被锁定了。20天内未要求进行审核,我的博客将被删除。

我是垃圾博客?原來我寫了那麽多,都是垃圾……

嗯……我要求審核了,如果blogger還是斷定我是垃圾博客,《帶刺的蝴蝶》也只能和大家說bye bye...

如果20天后,你再也遊覽不到《帶刺的蝴蝶》,你心裏有數了……

  

16 评论:

墮天使 - 祥 说...

放心啦~不會有事的,一定是那些立心不良的人,試圖以舉報妳的部落格,來打擊妳。

veronica 说...

怎么回事??

贾爷 说...

你到底干了什么事?

还是得罪了人,别人举报你?

高老饕 说...

垃圾的定义是什么?
你的博文較那曾叱咤一时过气政客的乱溢口水,更有温馨舒适感覚!
小蝴蝶,我支持你!

Ketam 说...

我也有遇過同樣問題,沒事的啦!

~珊姑娘~ 说...

到底怎么啦??????

怎么会这样???????

我不要你离开blogger!

匿名 说...

这样左审右审,到最后还剩下多少博客啊?应该没事的啦!

Unknown 说...

怎么会这样啊?
有什么办法可以恢复吗?

穎子 说...

墮天使-祥
我才懶得管是誰舉報我,是誰打擊我。如果哪個人認爲,他這麽做非常有意義。我也只能看破。
部落格關了,我還可以再開過,他又能奈我何了?

veronica
haha...我也希望知道,發生了什麽事。

贾小汀
不過是要你以身相許給我,你的粉絲妒嫉我,所以舉報我?

哈哈哈……我也不懂我做錯什麽

高老饕
垃圾啊?我也不懂。反正這個世界有很多讓人不懂的事情。
謝謝啦!

Ketam
寫來通知大家。説不定我真的犯法了?

~珊姑娘~
我也很想問天,到底怎麽囘事。
不會離開啦。離開了也還是朋友?

feiyifan
我有沒有犯法,我心裏有數。
在情在理,我沒觸犯copyright act條例,應該沒事。就算真的被刪除,我對得起自己。

copyright act,也不是這樣告的。

冰珊
我也不懂,順其自然吧!

匿名 说...

蝴蝶!加油^^

穎子 说...

謝謝

Landor 说...

不会吧?
blogger在过愚人节!

阿米 说...

不会吧!感觉好像是诈骗集团的手法呢!

穎子 说...

沒事了.解決了.

匿名 说...

好像很莫名其妙那样···
解决了就好啦~

哈亞斯 说...

怎麽可能是垃圾呢?
一定是他們看不懂華語而已~ 哈哈哈哈

沒事的,二十天后寫一篇轟囘他們~